Bine ati venit!


Bine ati venit pe blogul meu!

Acest blog s-a nascut, in primul rand, din dorinta de a aduna intr-un singur loc, retete descoperite de-a lungul timpului – o carte de bucate veche, ingalbenita si ferfenitita, taieturi din reviste, foi si foicele scrise la repezeala, amintiri si experiente culinare sau mult sau mai putin reusite.

Imi cer scuze pentru numele foarte lung ”Delicii pentru mofturosi”, dar cele scurte si relevante erau deja luate. Putea fi orice altceva, dar acesta este cu dedicatie, pentru cei doi mofturosi (unul mic si unul mare) pe care ii am acasa. Gatitul pentru ei este intotdeauna o provocare 🙂

Pe masura ce m-am documetat despre “cum se face”, au inceput sa-mi vina si alte idei, astfel ca, pe langa colectia de retete pe care doresc s-o impartasesc, am adunat si o colectie de retete naturiste pentru diferite afectiuni, informatii interesante si utile despre tot ceea ce ne poate oferi natura. Asa ca, acesta nu este doar un blog culinar, ci unul a carei menire este sa ne ajute sa aungem la o stare generala de bine – sa fim sanatosi, frumosi si, mai ales, informati.

Am si cateva proiecte in dezvoltare:

O sectiune numita “coltul micilor producatori” unde mi-ar placea sa fac cunoscuta munca sau oferta celor care ne pot oferi diferite produse (materie prima sau produse finite) naturale, din gradina, din curte sau din atelierul propriu.

O categorie numita “Let’s party”, despre servicii si locatii pentru petreceri

Vor fi si concursuri, o rubrica despre “ce gatim azi”…si cine stie ce alte idei or sa-mi mai vina?

Deocamdata bloguletul meu este mic, dar promit sa-l cresc mare si, sper, pe gustul cat mai multor cititori. Sunt deschisa sugestiilor, comentariilor si propunerilor de orice fel, pe care mi le puteti transmite fie prin formularul de contact, fie prin e-mail, la adresa: deliciiculinare@yahoo.com

Va astept cu drag,

Dana

Lasă un răspuns

